Subject: Saldokinnitus Nõuded ja müügikäive 2023
From: "Evelin Sohlu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Külli Heinsalu <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 15:52:53 +0200

Tere

Seoses KPMG Baltics OÜ tavapärase 2023. a audiitorkontrolliga meie 
ettevõttes palume Teid kinnitada Teie võlgnevust meile 31.12.2023 seisuga 
ning Teie ostud meilt 2023. a jooksul.

Palume Teid kinnitada ülaltoodud andmed, märkides Teie raamatupidamise 
andmed ja allkirjastades antud kinnituskirja. Palume Teid saata käesolev 
kinnituskiri otse meie audiitorile:

Saaja:                   Karin Talving

Ettevõte:             KPMG Baltics OÜ

Aadress:              Narva mnt. 5, 10117 Tallinn

E-mail:                  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Juhul, kui ülaltoodud saldod või käibed ei ole kooskõlas Teie 
raamatupidamise andmetega, siis palun lisage kommentaaride osas selgitused 
võimalike erinevuste kohta. Palume Teil saata vastus hiljemalt 09.02.2024 
kuupäevaks.

Parimate soovidega

Evelin Sohlu

Raamatupidaja

Tel +372 5656 8550

 <http://www.verston.ee/>